h2 class="sidebar-title">Vínculos La comedianta tortosina: PROMESES ELECTORALS PER A LA GENT

La comedianta tortosina

27.10.06

PROMESES ELECTORALS PER A LA GENT




De totes les promeses electorals que hai sentit últimament, n’hi ha una que espero que es complixe si el Sr. Montilla arriba a ser president de la Generalitat.

Ja n’estic farta d’anar amunt i avall en lo cotxe per a portar als crios a tot arreu, de les coes interminables, de no poguer beure una mica per la nit ,quan surto a sopar fora , per temor a que em fassen bufar.

MONTILLA M’HA PROMÉS QUE OBRIRÀ EL METRO EN DISSABTE A LA NIT I VIGILIES DE FESTIU!

Per fí s’han acabat tots los meus problemes!

Ah! Per cert!

Algú em podria indicar per a on para la parada ???

1 Comments:

  • At 6:22 p. m., Blogger ess said…

    jajajaja.... Molt bona, jo també la busco i encara no l'he trobada.

     

Publicar un comentario

<< Home