h2 class="sidebar-title">Vínculos La comedianta tortosina: CREUEN QUE EL POBLE ÉS TONTO?

La comedianta tortosina

31.5.07

CREUEN QUE EL POBLE ÉS TONTO?



Davant algunes insinuacions que el Sr. Ricard Fores va dir la nit electoral, sobre si la davallada en vots d’ERC, a Tortosa, potser era, en part, deguda a que alguns votants “s’havien pogut equivocar a l’hora de votar i triar la papereta” i davant de les acusacions infundades i falses d’alguns votants d’ERC, me veig obligada a publicar al meu bloc, una contestació que ja vaig donar en lo seu moment a l’anònim mentider.


Veig que els d’ERC esteu una mica cremadets, no? Què potser no vos han anat bé les coses? Ai,ai, ai... este progressisme catalanista tan assegurat que teníeu...Que sàpigues que, al contrari que altres candidats, jo no me vaig anar passejant per tota Tortosa, per a fer-me vore. Vaig passar el dia en família que no m’havien vist lo pèl en un munt de dies.Tan sols, mitja hora ans de les vuit i com que passava per davant del col·legi del meu barri, vaig decidir parar-me per a tornar a saludar a la gent que estava a les taules, i preguntar-los com havia anat lo dia, si estaven cansats, si se’ls hi havia fet llarg, si havien patit calor. No vaig estar allí dins ni 2 minuts i després d e saludar-los me’n vaig anar, pos m’esperaven a Vinallop per a començar la festa i jo anava amb les botelles de cava gelades carregades al cotxe.En cap moment vaig mirar lo que votava ningú, ni tan sols vaig tocar cap papereta. Sol vaig arrimar-me amb les mans al darrera, a una taula per comprovar que les nostres hi eren. No sé ni tan sols on estaven col·locades les d’ERC.Natros no teníem interventors, tan sols apoderats que van intentar arribar a la major part de taules possibles, però que a la del meu barri, los hi vaig dir que ja comprovaria jo les paperetes.De totes maneres, si creus que per mirar-te més o menys, no sé ni tan sols si ets xic o xica, ficar unes paperetes així o aixà, o vestir-me de flamenca, puc canviar lo vot de la gent, penso que creus que el poble és tonto.